Pravilnik o korišćenju prostora M Hub
Dobrodošli u M Hub, zajednicu stvaralaca, profesionalaca i timova koji zajedno dele radni prostor, ideje i energiju. Ovaj pravilnik je osmišljen kako bi obezbedio jasnoću, poštovanje i dobru organizaciju u svakodnevnom korišćenju coworking prostora.
Pravilnik važi za sve korisnike sa ciljem da svi imaju prijatno, sigurno i funkcionalno okruženje za rad i saradnju.
Molimo vas da pažljivo pročitate pravila, poštujete ih i doprinesete pozitivnoj atmosferi u M Hub zajednici.
Hvala što ste deo našeg prostora!
1.1.Ovaj pravilnik definiše pravila korišćenja, ponašanja i međusobne odgovornosti korisnika coworking prostora M Hub.
1.2. Prostor predstavlja zajedničko radno okruženje koje je namenjeno pojedincima, timovima i kompanijama koje žele da obavljaju svoje poslovne aktivnosti u modernom, fleksibilnom i profesionalnom ambijentu.
1.3. Cilj pravilnika je obezbeđivanje prijatnog, sigurnog i produktivnog okruženja za sve korisnike, kroz jasno definisana pravila i obaveze.
1.4 Upravom prostora se smatra tim koji rukovodi coworking prostorom M Hub, a naročito office menadžer i vlasnik prostora. Upravljač prostora ima pravo donošenja operativnih i organizacionih odluka u skladu sa pravilnikom.
1.5. Korisnikom prostora smatra se svaka osoba koja koristi usluge coworking prostora, bilo da je član sa mesečnom pretplatom, povremeni korisnik, dnevni korisnik, partner ili gost.
1.6. Svi korisnici su dužni da se pridržavaju odredbi ovog pravilnika, kao i drugih uputstava koje može doneti uprava prostora radi efikasnijeg funkcionisanja zajednice.
2.1. Radno vreme coworking prostora je od ponedeljka do petka, od 08:00 do 17:00 časova.
2.2. U toku radnog vremena možete očekivati podršku M Hub tima, prevashodno da odgovore na vaša pitanja vezana za snalaženje u prostoru, pruže tehničku podršku i upoznaju sa dešavanjima koja nas očekuju.
2.3. Pristup prostoru van radnog vremena moguć je samo uz prethodni dogovor i odobrenje od strane menadžmenta.
2.4. Pristup prostoru se ostvaruje putem prijave kod office managera, koji se nalazi na ulazu u prostor. Svaki korisnik je dužan da se javi prilikom dolaska, nakon čega će biti evidentiran u sistemu pristupa. Ova procedura primenjuje se radi obezbeđenja sigurnosti svih korisnika i praćenja korišćenja prostora.
2.5. Ulazak i izlazak iz prostora mora se vršiti na način koji ne ometa druge korisnike, uz poštovanje sigurnosnih procedura.
2.6. Zadržavanje osoba koje nisu članovi (gosti, partneri) dozvoljeno je isključivo uz prethodnu najavu i saglasnost uprave, a njihov boravak mora biti u skladu sa pravilima prostora.
2.7. Upravljač prostora zadržava pravo da u vanrednim situacijama (popravke, bezbednosni razlozi, hitni radovi) privremeno ograniči pristup delu ili celokupnom prostoru, o čemu će korisnici biti blagovremeno obavešteni.
3.1. Coworking prostor se sastoji od zajedničkog radnog dela, pojedinačnih radnih stolova, kancelarija za sastanke, ormarića za odlaganje ličnih stvari, kuhinje, prostora za odmor (lounge) i toaleta.
3.2. Radni stolovi mogu biti:
Radni stolovi se mogu zakupiti po sledećem cenovniku:
3.3. Korisnicima je na raspolaganju mogućnost zakupa ormarića za odlaganje ličnih stvari. Svaki ormarić je obezbeđen bravom i može se zaključati. Zakup ormarića iznosi 1,000.00 RSD mesečno i odnosi se isključivo na jednog korisnika.
Po isteku zakupa, korisnik je dužan da isprazni ormarić najkasnije do kraja radnog vremena poslednjeg dana važenja zakupa. U slučaju da korisnik ne isprazni ormarić u predviđenom roku, Uprava zadržava pravo da stvari iz ormarića ukloni i privremeno uskladišti na odgovarajući način, bez preuzimanja odgovornosti za njihovo stanje ili bezbednost. Nepreuzete stvari biće čuvane najduže 30 dana.
3.4. U okviru coworking prostora na raspolaganju su dve kancelarije za sastanke:
Korišćenje ovih kancelarija je vremenski ograničeno i moguće isključivo uz prethodnu rezervaciju direktno kod office managera.
Prilikom rezervacije, korisnik je dužan da navede:
Korisnici radnih stolova imaju pravo na besplatno korišćenje kancelarija za sastanke, u zavisnosti od raspoloživosti i uz obaveznu prethodnu rezervaciju.
Korisnici koji nisu zakupci radnih stolova (npr. eksterni korisnici ili gosti) takođe mogu koristiti kancelarije za sastanke, ali po sledećem cenovniku:
Plaćanje se vrši unapred ili prema dogovoru sa office managerom.
3.5. U okviru coworking prostora omogućena je organizacija različitih događaja, kao što su meetup-ovi, predavanja, radionice, prezentacije i slične aktivnosti koje su u skladu sa vrednostima i misijom prostora. Po dogovoru, moguće je organizovati posluženje u vidu hrane i pića.
Zainteresovani korisnici i organizatori dužni su da dostave osnovne informacije o vrsti događaja, broju učesnika, datumu i trajanju događaja. Svi učesnici događaja dužni su da se pridržavaju pravila coworking prostora.
Cena zakupa prostora za događaje formira se na osnovu zahteva i specifičnosti događaja, i definiše se pojedinačno – na upit.
3.6. M Hub nudi uslugu virtuelne kancelarije po ceni od 3.000 RSD mesečno. Za korisnike koji se opredele za ugovor na 12 meseci, odobrava se 1 mesec besplatnog korišćenja.
U okviru paketa virtuelne kancelarije korisnicima su dostupne sledeće usluge:
3.7. Korisnici su dužni da:
3.8. Korišćenje kuhinje i zajedničkih prostorija:
3.9. Tišina i radna atmosfera:
3.10. Zabranjeno je:
3.11. Korisnici su dužni da se ponašaju profesionalno, sa međusobnim poštovanjem, uz uvažavanje zajedničkog prostora i potreba ostalih korisnika.
3.12. Prostor zadržava pravo da povremeno uvede promotivne pakete, sezonske popuste ili posebne ponude, o čemu će korisnici biti blagovremeno obavešteni.
4.1. Korisnicima coworking prostora obezbeđen je besplatan bežični pristup internetu. Postoje dve odvojene mreže:
Podaci za pristup se dobijaju pri prijavi i namenjeni su isključivo ličnoj upotrebi.
4.2. Korisnici su dužni da čuvaju pristupne podatke i ne dele ih sa trećim licima. Strogo je zabranjeno pokušavati neovlašćen pristup mreži, korišćenje alata za probijanje zaštite ili bilo koje druge aktivnosti koje ugrožavaju bezbednost sistema.
4.3. Internet u okviru coworking prostora namenjen je isključivo za zakonite i profesionalne aktivnosti. Nije dozvoljeno preuzimanje ili deljenje nelegalnog sadržaja, uključujući piratski softver, kao ni upotreba interneta u svrhe koje mogu naneti štetu drugim korisnicima ili sistemu (npr. phishing, spam, DDoS napadi).
4.4. Coworking prostor zadržava pravo tehničkog nadzora mreže isključivo u cilju otkrivanja i sprečavanja zloupotreba.
4.5. U slučaju poteškoća u vezi sa internet konekcijom, korisnici se mogu obratiti upravi prostora.
5.1. Svi mesečni i povremeni korisnici prostora imaju pravo pristupa zvaničnoj WhatsApp zajednici M Huba. Ova zajednica je formirana radi:
5.2. Pristup zajednici:
5.3. Pravila ponašanja u zajednici:
5.4. Tim M Huba moderira zajednicu, odgovara na pitanja i objavljuje relevantne informacije. U slučaju neprimerenog ponašanja, uprava zadržava pravo da upozori, privremeno utiša ili ukloni korisnika iz zajednice.
5.5. Korisnicima čije članstvo istekne, pristup zajednici se automatski obustavlja. U slučaju povratka korisnika u prostor, pristup se može ponovo omogućiti na zahtev.
6.1. Odgovorno ponašanje:
6.2. Kvarovi i oštećenja:
6.3. Krađa i lična svojina
6.4. Vanredne situacije
6.5. Prostor može biti pod video nadzorom radi bezbednosti korisnika i imovine. Snimci se čuvaju u skladu sa zakonskim propisima i koriste se isključivo u svrhu bezbednosti. Privatni prostori poput toaleta nisu pod video nadzorom.
Završna napomena: održavanje bezbednog, profesionalnog i prijatnog ambijenta je zajednička odgovornost svih korisnika prostora. Zahvaljujemo na uviđajnosti i saradnji.
7.1. Svi korisnici coworking prostora obavezni su da se pridržavaju pravila definisanih ovim pravilnikom, kao i dodatnih smernica koje može doneti uprava prostora radi očuvanja funkcionalnosti i sigurnosti zajednice.
7.2. U slučaju kršenja pravila, uprava zadržava pravo da reaguje u sledećim fazama, u zavisnosti od težine i učestalosti prekršaja:
7.3. Ozbiljnim povredama pravilnika smatraju se naročito:
7.4. Upravljač prostora zadržava pravo da u vanrednim situacijama odmah uskrati pristup korisniku, bez prethodne opomene, ako se proceni da je njegovo ponašanje ugrozilo sigurnost ili radnu atmosferu drugih korisnika.
7.5. Sve odluke o sankcijama donosi uprava prostora na osnovu dokumentovanih incidenata i uz poštovanje principa razmernosti i pravičnosti.
8.1. Ovaj pravilnik stupa na snagu dana 12.05.2025. i primenjuje se na sve korisnike coworking prostora od momenta njihovog prvog ulaska i korišćenja usluga prostora.
8.2. Upravljač prostora zadržava pravo da vrši izmene i dopune pravilnika u bilo kom trenutku, u skladu sa razvojem poslovanja i potrebama korisnika. Sve izmene će biti blagovremeno istaknute i dostupne korisnicima putem e-maila, oglasne table u prostoru ili zvaničnih komunikacionih kanala.
8.3. Korišćenjem coworking prostora, svaki korisnik potvrđuje da je upoznat sa sadržajem ovog pravilnika, da ga razume i da se obavezuje da ga u potpunosti poštuje.
8.4. U slučaju situacija koje nisu izričito obuhvaćene ovim pravilnikom, uprava prostora donosi odluku u skladu sa principima dobre prakse, sigurnosti i zajedničkog interesa korisnika.
8.5. U slučaju pravnog spora koji ne može biti rešen dogovorom, nadležan je sud u Loznici.